mandag 20. oktober 2008

Syk

Heisann igjen folkens... Jeg bare lurer på noe: kan jeg klage litt her eller er det bare teit? Kan jeg klage på at halsen er tett, stemmen er sprukken, nesen er rennende, øynene røde og pusten tung? Kan jeg si "Au, æ har ont i magen!" uten at noen kaller meg en klagebøtte? Har du noen gang tenkt på hvor mye en person klager i løpet av en dag? Det har ikke jeg faktisk, men nå når jeg sitter her foran dataen og venter på at badet skal bli ledig, har tankene mine fritt spillerom...

Kanskje kan man klage litt av og til, men er det så smart? Er det alltid like lurt å fortelle alle hvordan man har det? Det kan være det.. Men ikke alltid.. Av og til føler man ting som ikke egentlig eksisterer, det er bare en illusjon. Men igjen, av og til er det noe ekte, noe som ligger å gnager i underbevisstheten.. Men er det smart? Er det det??

Hmmm... Jeg kommer vel til å klistre på meg et fake-friskt fjes i morgen på skolen også.. Jeg greier ikke skulke pga sykdom, men klage.. Klage greier jeg. Det er snodige greier det der, og jeg liker det IKKE! Æsj altså, hvorfor kan ikke jeg bare være frisk? Frisk som en fisk! :D

Bla bla bla.. Natta, skal ikke holde noen våkne eller kjede noen.. Nå skal jeg nemlig sove! Natta alle mine venner, store og små! (",)

Ingen kommentarer: