tirsdag 14. oktober 2008

Phuuuuu!

Heisann igjen! Nå har jeg akkurat hatt en skikkelig artig gymtime! Tror det heter brentball, men uansett sykt sykt syyyyykt morsomt! For de som har null peiling på hva jeg snakker om kan jeg prøve å skrive det på "utpust": kaste en ball-springe og hoppe over-kryper under-løpe mellom tau-løpe oppover en benk-hoppe over/oppi en tykkas-hoppe fra rockering til rockering- løpe 2 opp-2 ned- 2 opp- 2 ned (osv)- så er du i mål og har dermed skaffet et poeng!! Jaaaa... Min fantastiske evne til å forklare er på topp som vanlig. Hahaaaaa! :P


Men skal ærlig innrømme at jeg ble dødssliten! Litt ekstra vondt i ryggen, men det er virkelig synd for den altså, jeg koste meg uansett!! Jeg digger gym, ok? Neeei! Ikke bare "ok", men "JA"! Jeg.... Hmm.. Ja, hva da? Riktig!! Jeg DIGGER gym!! Jei! XD


Ingen kommentarer: