torsdag 30. oktober 2008

Joda, det går framover;)

Halla alle sammen! I dag har æ i grunn gjort en del:P Først var det praksis på skole og deretter SFO, skikkelig digg egentlig (men likevel gruer jeg meg hver gang før praksis... at jeg aldri lærer..). Aner dere hvor skjønne de barna er eller? Ååååå! En av småbarna spurte om jeg ville gifte meg med han! Haha, så søt atte! En annen var sur på ALLE bortsett fra meg, skal nok lære han å være glad og blid, det er mitt mål;)


Etter skole/SFO var jeg sammen med min venninne! Vi lagde middag til familien hennes (Bonderot: makaroni, kjøttdeig og ketchup), og så flettet hun håret mitt. Hadde faktisk en ganske fin kveld!

Men nå må jeg øve meg til et foredrag jeg skal ha for 3. klassen i morgen (om en fyr som heter Frans av Assisi). Kommer til å bli totalt misslykket, men gleder meg uansett!!!
Syns det er så kjedelig når folk legger inn bare tekst (noe som jeg ofte gjør..), så da tok jeg dette bildet... Som dere seg har jeg en side-flette, om det kan kalles det. Syns den ble ganske fin, hun er flink hun! ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

bra du tar bilder, det gir innholdet liv ^^,