tirsdag 28. oktober 2008

Lene-oppdatering

Hei igjen alle mann! Her kommer bare litt om hva som skjer i dag. Nå har jeg sotte her å "grudd" meg til jobbingen jeg skulle på i kveld, men gjett hva!? Eirik fra jobben ringte og sa at jeg ikke kunne jobbe likevel fordi jeg var under 18 (trengte folk i kassa)! Mohaha! Lykkelige lille meg! Det er jo superdigg å "få" en ekstra frikveld, men samtidig er det jo kjipt fordi jeg kunne trengt de pengene jeg skulle få for jobben. Jaja, nå har jeg enda mer tid til øving, og dessuten føler jeg meg ikke akkurat på topp 10. Tror det er et eller annet "feil" med meg, men alt bli bra i morgen! Da kommer nemlig C på skolen igjen! (hihi!)


Her er litt bilder tatt nå nettopp, lite å gjøre vettu, da blir det litt bilder her og der;)
Sånne her "klompa" fikk småguttan av mamma og pappa når de kom hjem fra Venezia! Man kan lage mange morsomme fjes med dem! hihi
Mamma sa at det var sykt mange sånne maske der nede, og da kjøpte de en! Den er sykt kul og fin! (det er den jeg har på meg på profilen på facebook.)
Sjekk hva jeg fant nede da! Det er årets første julegave! Mamma sa at de er til meg og Marry og at det er noe som hun har lett eller lenge/tenkt på å kjøpe lenge!! :D:D
Joda, denne boka sitter jeg å leser i omtrent hver dag nå. Jeg SKAL greie å ta teorien på første forsøk! Og denne gangen mener jeg det! Null tvil!
Jaha, her har dere meg (med en nyyydelig gulrot i munnen). Jeg ser kanskje litt fortapt ut, men det er ikke fakta. Litt sliten kanskje, men ikke fortapt ;)
Ps. hvis det er noen av dere som trenger linken til teoriøving (gratis), så kan dere trykke her:)

1 kommentar:

Anonym sa...

vil ha pakken nåå ^^, det er sikker kinesiskepinner :D