fredag 3. oktober 2008

Jobbings

Halla folkens! Nå har min høstferie gått bort med jobbing. Bortkastet? Nei, det vil jeg ikke si. Nå har jeg jo faktisk tjent inn noen gryn, isteden for å sitte på rompa foran dataen eller tv-en.
Men uansett: i dag var det to litt morsomme ting som skjedde:)

Den ene tingen var at jeg jobbet inne på kjøla (sykt kaldt!!!), å jeg orket ikke ta på meg jakke (siden jeg ikke fant en, hihi). Måtte være der inne ganske lenge siden det hadde kommet varer som jeg skulle krysse av. Det var en dame som også jobbet i dag, som stakk inn på kjøla av og til. Hun la da merke til at jeg ikke hadde på meg jakke. "ska du ikkje ta på dæ jakke? frys du ikkje?" Jeg sa bare at jeg ikke frøs så veldig.. Så stakk ho ut igjen. Men etter en stund kom hun inn igjen, og gjett hva hun hadde med seg!? Jo, nettopp en jakke! Den tok hun på meg, så hjalp hun meg med glidelåsen (!). Følte med som en barnehageunge som trenger hjelp, hihi. Men må si jeg er veldig takknemlig til henne, for at hun gjorde noe så snilt for meg! Takk Janne!!

Det andre som skjedde var bare en sånn pittelitenting:P Stablet og ryddet i en hylle, da en man kom bak meg. Han sporte om det var jeg som hadde rydda der, og siden det ikke bare har vært meg som har ryddet sa jeg "kanskje"... (jeg er rar, jeg vet det!!!). Men uansett: han sa, "kjæmpebra rydda! æ gjer dæ en sækser for det!"

Folk er nå artige da;D

Ingen kommentarer: