søndag 12. oktober 2008

Milanokveld!

God kveld folkens! I kveld har jeg vært på Milano med en bunsj med råe jenter! Må bare si at det var supergøy å være med i kveld, mye bedre enn å sitte hjemme;) Jeg delte en durum med Marry, den var helt nydelig! *som alltid*

Vi hadde i grunn en ganske morsom servitør, men det var bare det at ingen av oss forstod humoren hans. Hehe:P (egentlig burde jeg skjønt humoren hans med en gang, han hadde nemlig like rar humor som meg! Haha!)



En liten artighet: servitøren kom rundt med en mugge vann og ga til de som hadde tomt, halv-tomt glass. Og jeg fikk jeg også, siden jeg bare hadde 1/4 igjen. Men tingen var det at jeg ikke hadde vann i glasset, jeg hadde brus! Dere skulle sett hvor flau han ble da han oppdaget det. hehe! Men snill som jeg er (....) så sa jeg bare at han ikke skulle bry seg om det, at det gikk bra. Tenk om det hadde vært meg som hadde gjort det, da hadde jeg blitt skikkelig tomat.



Etterpå da vi betalte for maten skulle jeg betale 155, og han hadde bare en 50-lapp (gidda vel ikke å begynne å knø med småpenger), så han spurte om jeg hadde en 5-er. Niks, det hadde jeg ikke.... Så da så han bare litt rart på meg, og overraskende nok ga han meg bare 50-lappen og sa at jeg ikke trengte å tenke på 5-ern. Hmmmm.. Tror han husket det med brusen. Eller så er han vel bare snill. Jeg skal i hvert fall ikke klage:) En 5-er mer er en 5-er rikere. Hehe!



Ingen kommentarer: