torsdag 9. oktober 2008

Første praksisdag!

Hallaizn folkens! I dag var jeg og Christine på vår første dag i praksis, på SFO! Vi fikk hver vår klasse, jeg kom i 3. klasse og hun i 4. klasse (heldige C, som fikk klassen der Tone går!).

Noe av det første jeg gjorde var å gå til hver enkel elev og høre dem i leseleksen. Og må innrømme at jeg ble overrasket over hvor flinke de var! I en annen time hadde vi matte, og da "måtte" jeg hjelpe til der også. Hehe! Sykt artig!


I friminuttet var vi omringet av en hel del barn, for å si det sånn.. Den setningen som jeg har hørt flest gang i dag er "Lene!!! Kan æ sette på ryggen diiiin? Pliiiiiiiiis?". De fleste fikk seg en tur da kan du skjønne! Jeg er ikke så hardhjertet at jeg klarer å si nei... Må vel kanskje lære meg det, ellers kommer ryggen min til å få gjennomgå. Hehe;)


Dagens roligste øyeblikk var vel pausen min: satt helt alene på et rom med digge stoler/sofaer! Ahhh! Christine kom etterhvert, men tror ikke vi kommer til å ha pause sammen egentlig. Jeg hadde 5 min. igjen av min når hun kom:S Men det overlever vi, store jenter som vi er :P


Akkurat nå sitter jeg på sengen min og gleder meg til å ta fatt på en ny dag på SFO (som desverre ikke kommer før i morgen)..... Bare for å gjøre det klart: JEG DIGGER PRAKSISPLASSEN MIN!!!!!!

Ingen kommentarer: