fredag 24. oktober 2008

Baking..

Heisann folkens! I går var det baking for fult. Men ikke akkurat med de beste resultater da. Jeg kan ærlig innrømme at jeg ALDRI kommer til å bli noen god kokke. Lage horn til middag og fikk dem ikke til å heve seg i det hele tatt, enda jeg hadde tatt ekstra gjær i (nettopp fordi jeg alltid sliter med å få boller/horn til å heve seg). Men smaken var god, syns ihvertfall jeg. Etter det lagde jeg kjeks (brukte oppskriften jeg fikk av Lillian). De ble nydelige! Nam nam;)

Akkurat nå er jeg utslitt etter en ekstra slitsom dag på SFO (ikke så mye stress på slutten, but still...) Vi har hatt FN-dag, og da har alle klassene fra 1. til 4. klasse hatt div. framføringer. Stakkars Christine, som satt ved siden av meg med pottetett nese og slitne øyne (du burde bare vært hjemme C!).

Nå venter jeg på at Marry skal komme hjem fra skolen, vi ble nemlig enig om at det var hun som skal lage middag i dag (mohaha!). Håper det ikke blir noe ekkelt.......

Ingen kommentarer: