tirsdag 14. oktober 2008

ADVARSEL!

Heisann alle sammen! Dette innlegget et spesielt beregnet til jenter. Eller... egentlig bare til jenter. Her kommer det:

Jeg var i svømmehallen i dag, og der var det omtrent bare smågutter/jenter og utlendinger..... Ekkelt.. Sorry! Men det var ekkelt! Folk som stirrer på visse plasser.. De kan i det minste skjule sine ekle blikk! Tingen var det at en av mannfolkene svømte forbi meg og min venninne og kom "tilfeldigvis" til å vifte litt med armene under vann.... Jaaaa.... Tror jeg dropper å nevne hvor armen tøtchet, men jenter: IKKE BESØK SVØMMEHALLEN PÅ HVERDAGER!!!! ALDRI!


Jeg grøsser enda av opplevelsen. At noen kan være så ekle! Kan dere skjønne det?! Æsj! Never again, sier jeg bare! Never!!
Sorry for det ekle bildet, men det beskriver virkelig hva jeg følte (og føler!)!!

Ingen kommentarer: