tirsdag 7. oktober 2008

Ak1 i lavvoen:D

God kveld;) Nå har jeg akkurat kommet hjem fra ak, og som jeg sa i sta stopper ikke dårlig vær oss fra å ha det gøy! Vi lekte både boksen går, lommelykt-leken, fortalte spøkelseshistorier og vitser! Syke altså, de barna har god fantasi! Først ønsker jeg meg gammel, og nå ønsker jeg meg yngre. Haha, jeg er egentlig fornøyd sånn som jeg er nå;)

Men har lagt ut det meste av bilder og filmer på hjemmesiden min, så stikk innom der da vel! Jeg digger den gjengen der! Geniale barn!

Noe av det beste man opplever på sånne turer er at barna viser at de vil ha deg med i leken! Og hvem kan vel si nei til en søt liten jente/gutt som spør om du vil være med på en lek ("væææær sååå snill Lene!!!" med bedårende øyne). Greier ikke si nei, og vil ikke si nei! :D


Geir og Mats er bare råskjønne da! De ville gjemme seg med meg når vi lekte boksen går, og da ville de fortelle en vits hver til meg:D


Geir: "D va en gutt som gikk i skogen. Plutseli gikk han på et tre. ”Hei! Tre mot èn e joks!”


Mats: "D va en gang en gutt som heita ”Dom”, og han hadde akkorat fått sæ en ny sykkel. Men en dag da han gikk heim fra skoln, va sykkeln stjælt. Å han vesste at d va en som heita ”Ingen” som stjælte den. Å da ringte han te politiet og sa ”Hei, æ e Dom, og Ingen har stjælt sykkeln min!”
Her er mine to skjønninger! Mats og Geir + meg da! Digger de to der altså!
Her er meg og jentene mine!! :D (Christine, se du kom med du åsså!!! Jei!)


Ingen kommentarer: