tirsdag 12. august 2008

Åtte dager igjen..

Hei igjen.. Visste dere at det bare er 8 dager igjen til skolestart (for de som ikke er begynt ennå)? Det er i grunn helt sinnsykt som tiden har flydd! Jeg bruker som regel å glede meg til skolestart, fordi jeg synes at ferien alltid er sååå lang. "Sååå lang"? Hva tenkte jeg?! Tenk å ikke sitte pris på den herlige ferien når den enedelig er her! Jeg er en fjott, jeg vet det. Men i år er det annerledes! Jeg gleder meg ikke som før (seff er det morsomt å starte et nytt år på vgs), jeg har nemlig hatt så mye å gjøre i sommer at det ikke er blitt tid for "skole" oppi knotten. Jeg er ikke i skolemodus i det hele tatt. Jeg kommer til å slite max når jeg starter:P Kommer til å dra meg opp av sengen i de tidlige morgentimer.... Hm...

Lurer på hva jeg hadde tenk om jeg isteden hadde null og niks å gjøre denne sommeren? Da ville jeg vel gledet meg noe vanvittig til skolen.. Hvem vet?

Jeg håper at dere som leser dette ikke gruer dere til skolen starter! Det er så kjipt å gå lenge å grue seg til noe, for så å finne ut at det var helt bortkastet "gruing". Skole er ikke noe man trenger å grue seg til, det bare er en ting i livet vi alle må igjennom. Så da trenger vi ikke gjøre de årene mer "skumle" enn de er. Du gjør det selv til hva du vil (om du skjønner hva jeg mener!). Tenker du at skolen er gøy og interessang, så blir den faktisk det! Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om!



Ps. til dere som går på ungdomskolen: dere er nå i deres verste skoleår, der det skjer mye teite ting på skolen. Frykt ei! Dere vil få det helt annerledes og mye bedre så fort dere kommer over i videregående. Det ble en "befrielse" for meg da jeg sluttet i 10.!



HA ET FINT SKOLEÅR FOLKENS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei:)
Det var virkelig fint skrevet!:)
Hilsen ei jente i fra Molde Dkm:) (Marianne)