torsdag 28. august 2008

Digg!!!

Nå mens jeg satt å skrev på forrige innlegg, ringte mobilen min (to ganger til og med!!!).

Første telefon:
Carro som ringte å fortalte at jeg kunne sitte på med Rakel til byen nå i 5-tiden (jeg skulle egentlig ringe dit selv og spørre om de hadde plass)

Andre telefon:
En dame fra "støttekontakt-kontoret" ringte og avtalte når vi skulle møtes og avtale når jeg skulle bli kjent med jenta jeg skal være ilag med, og når jeg skulle treffe foreldrene hennes. (jeg hadde tenkt å ringe dem på mandag! nå slipper jeg det!)
Hvem har sagt at det ikke ordner seg etter hvert?

Det eneste jeg mangler nå er at lønninga (som skulle ha kommet den 12. august) kommer inn på kontoen;)

*man trenger ikke store ting for å bli glad, to telefoner er nok*
Min lille, søte mobil ;)

Ingen kommentarer: