onsdag 20. august 2008

"En liten tanke"

Heisann folkens.. Litt lenge siden jeg har skrevet noe her, men skolegreier er så ufattelig kjedelig (foreløpig).. Jeg kom over noe i en blokk her om dagen. Noe jeg har skrevet.. Aner ikke hvorfor eller når jeg skrev det, men vil likevel dele det med dere;)

"Hvordan skal jeg kunne være meg selv, når mitt sanne "jeg" ikke eksisterer? Jeg er delt, minst to personligheter har jeg, men hvem er jeg? Hvordan skal jeg finne meg selv blandt millioner av mennesker? Hvor jeg er? Aner ikke, og det har jeg heller aldri gjort. Men det største spørsmålet av dem alle er; hva gjør jeg her i verden? Hva er min oppgave her i livet? Det skal jeg finne ut, gjøre alt jeg kan for å forstå."

Når jeg tenker over det jeg nettopp skrev, tror jeg det må ha blitt skrevet i den perioden der man liksom skal "finne seg selv". Det er ofte i den perioden man er skikkelig fjortis, om du skjønner hva jeg mener.. Hihi. Og bare til opplysning: jeg hadde to personligheter før!!! Jeg var sykt sjenert på ene siden og turte knapt si "Hei", på den andre siden greide jeg ikke stoppe å snakke, det bare fosset ord ut av meg.. Noen som husker det eller? Haha! Hardt å være tenåring.. Neida, det går mye bedre nå:)

Ingen kommentarer: