torsdag 28. august 2008

One way ticket to the blue

Overskriften her er navnet på en sang som var min store favoritt (i mine yngre dager). Jeg har lett etter den en del ganger før, å dette er første gang jeg har hørt den på leeeeenge! Det er ikke helt riktig melodi etter det jeg husket, men sanger er den samme.

Jeg har lagt ut "musikk-videoen" til den nederst på denne bloggen. Og som dere mest sannsynlig merket etter å ha sett litt av den, har den BARE bilder av et tog gjennom hele sangen.. Hihi, passer nesten perfekt til "Bussann" ;)

Men når dere hører på den (om dere gjør det da), så må dere huske på at dette er en sang en liten jente digget. Den handler jo tross alt om en bilett til "det blåe" (?)... Syns den er fin ennå jeg.. Men det er selvsagt min mening;)

Som sagt finner dere videoen nederst på bloggen min:)

Ingen kommentarer: