lørdag 9. august 2008

Båttur!

Heisann folkens! I dag har jeg vært på båttur med en hel bunsj med forskjellige folk! Sykt morsomt! La oss bare si det sånn at det var folk der fra Oslo, Harstad, Grenland og Hallingdal;) Kan ikke nevne alle navn engang (siden jeg ikke kan alle..). Men vi var da ute med "Marry" (jeg liker fortsatt navnet "Mira" bedre!) og det var perfekt vær til seiling. Nå skal ikke jeg si at de som holdt på med seilene var sykt flinke... De var flinke, men ikke til å få "slått" båten. Skjønner ennå ikke hva det betyr.. Var noe med at vi svingte hele den mast-greien..

Etter en del seiling of misslykkede forsøk på å "slå", fisket vi en del (eller rettere sagt: de fisket!). Har du noen gang fått en ekkel,rød-orange fisk på kroken? Med giftige pigger, vel og merke? Det har jeg i dag! Sykt rar fisk! Legger et bilde av den her, så får du se selv...

Flere bilder ligger på piczo-siden min...

Til dere som var med på turen: tusen takk for at dere gjorde turen så fin og trivelig! Håper vi får anledning snart til å dra ut igjen!

Ingen kommentarer: