torsdag 28. august 2008

Steiner??

Hei igjen. Bare så dere vet det; her kommer det til å komme inn bilder og sånt småtterier fra tid til annen, fra skolen. Og jeg lover ikke i det hele tatt at det kommer til å bli bra eller spennende. Jeg bare føler for å legge in av å til, og det må dere leve med:P

I dag har vi egentli ikke gjort annet enn å skrive av tavle/powerpoint/bøker.. Kjedelig! Men i de siste timene dro vi ned i fjæra, der med den gamle skolen. Gjett hva vi gjorde der... Jo: vi plukket steiner! Hva vi skal med dem? Hm.. Gjett da! Jepp, riktig: lage steintroll (i mitt tilfelle blir det steinkanin). Tenkte jeg skulle ta noen bilder av det ferdige "produktet" neste torsdag. Får se om jeg gidder.

Jeg må innrømme at jeg har havnet på en rar linje, det er jo ikke alle som drar å henter steiner for så å lage troll av de! Men så går jeg jo barne og ungdomsarbeider, det forklarer jo alt (egentlig ikke...)..

Tok noen bilder, så her kan du se de (om du gidder da) :)
Nu ser du ut som et skikkeli skolelys! (C sine ord!)
Her er Christine, som sover???
Her er de steinene jeg skal lage kanin av:S




Ingen kommentarer: