søndag 24. august 2008

Polar Zoo!

Heisann folkens! I går var jeg og menigheten i Polar zoo! Må innrømme at jeg digger å være der, selv om jeg har vært det mange ganger før og sett akkurat de samme tingene. Men dyr er jo sykt søte da, kan ikke bli lei av søte ting! Og den dissen er jo sykt rå! Hihi!

Bare til opplysning så har jeg holdt verdens søteste katt og verdens nusseligste kanin! Helt sykt hvor skjønn de kan bli. Jeg savner å ha et dyr hjemme, men med astma blir grensene litt korte synes jeg. Til dere som ikke er allergiske mot dyr: HVORFOR I ALL VERDEN HAR DU IKKE EN SKJØNN KATT ELLER EN TROFAST HUND!?! *du skulle skamme deg*

Men tilbake til zooet;) Vi så på da to "damer" matet dyrene. Faktisk ganske interessangt det de fortalte over høytaleren. Må bare si at det var skikkelig morsomt da vi fikk se de tre ungene til gaupa! De var supersøte! Marte sa: "æ vil ha en gaupeonge!".. hihi! Og det sa hun vel til alle dyrene, Marte du Marte ;)
Jeg og noen jenter sjekket ut vannet, og det var syyyykt kaldt! Tror nok jeg og Lillian er mest pysete.. Eller... Nei! Det var Sandra! Ja, du Sandra! Du torte ikke komme ut i det hele tatt ;) Bare vent til neste gang, da blir det andre boller;)
Men takk alle sammen, for at dere gjorde besøket i zoo fantastisk morsomt! Dere er helt fantastiske! Takk nok en gang:)

ps. legger ut noen bilder her, men resten ligger på hjemmesiden min;)
Meg og den skjønne kaninen!
Fra venstre: Lillian, Helena, Monica, meg, Emilie og Therese (forann) :)
Marte og Mats på dessa;)

Bakerst sitter Kaja! Så er det Lillian, meg og Monica som står i vannet! *brrrr*

Ingen kommentarer: