mandag 25. august 2008

Blåbærtur!

Hallaizn! I dag tok spreke Christine og jeg en tur opp i skogen, for å lete etter de blåe bærene, også kalt blåbær! Vi startet med Gammen og sjekket litt rundt der, men ikke særlig mye blått... Så vi trasket litt innover og fant en del flere. Så da satte vi fra oss tingene og plukket i hver vår 2-liters isboks! Ikke at vi greide å fylle de, sååå mye fant vi ikke.

Bare til opplysning så tror vi det var en elg i nærheten av oss, vi (eller c, rettere sagt) hørte skumle lyder. Du C? Sa ikke du til meg at du har dårlig hørsel? Mohaha! Neida, jeg hørte faktisk noen lyder jeg også, men skal vedde hatten min på at det bare var en bilmotor!

Uansett: takk for turen, den var morsom! :)
Tok med meg kameraet, så da ble det jammensmeg noen bilder også;)



Christine med "a lovely blueberry" ;)



Nydelig sier bare jeg

Vet ikke helt hva vi driver med her.. Viser de blåe fingrene?


Å her har vi selve grunnen til at vi dro opp i "skauen" ;)

Åjadda! Flotters :P

Christine i svevet!

Lille C foran store.. B? (Borkenes..)

Ingen kommentarer: