lørdag 23. august 2008

Litt "jobb-greier"

Heisann folkens! Jeg var på jobb igjen i dag (kl:8.00!!!!!) og må si det er digg å ha noe å gjøre. Vi var bare to stk på, så da ble det nok å gjøre. Men skal egentli bare nevne to episoder fra dagen.. En litt "hærsli" og en litt artig;)

Den første (hærslie):
I dag kom som vanlig den der skumle gamle mannen inn, og rett bort til meg. (Siden siste møte har jeg forhørt meg litt, og fått vite at han har en eller annen sykdom. Så da skulle jeg prøve å oppføre meg normalt..) Det første gang gjorde var å si "æ e gla i dæ å", uten at jeg hadde sagt noe som helst. Bare det er ekkelt i seg selv. Men så strøk han meg på håret og sa "du e ei søt jenta". Æsj de lux! Etter det gikk han videre, heldigvis! Men kan trygt si jeg fikk gåsehud/grøss nedover ryggen!! Kan noen (plis) fortelle han at han ikke må gjøre sånt på jenter..?! (eller gutter for den saks skyld..)

Den andre (artige):
Jeg sto øverst på stigen og strekte meg sykt for å rekke ett eller annet på topphyllen. Da kom det en man forbi og sa "d e ikkje allti man strekk tel", så gikk han videre og flirte med seg selv. Hihi:P (sykt min humor!)

Ellers har ikke noe særlig skjedd i dag.. Men mamma var innom og handlet til i kveld:) Og hun var så snill å vente på meg, slik at vi kunne gå sammen hjem:) OG vi var så heldig å treffe på Kenneth på vei hjem, så slapp vi faktisk å gå hele (den laaaange) veien hjem;)

Ingen kommentarer: