mandag 9. februar 2009

Min første kjøretime :P


Hallaizn folkens. I dag hadde jeg min første kjøretime! Det beste var at han kom å hentet meg på skolen, slik at jeg slapp å ta bussen til skolen;) Kjøringen gikk greit nok den.

Han sa jeg hadde en veldig behagelig kjøremåte og at jeg ikke er noen råkjører (det får vi nå se på...). Sinnsykt artig å kjøre! Fikk endelig lært bakkestart, ikke det at jeg kan det skikkelig, men vet i hvertfal hva jeg skal gjøre:P


En liten ting til:

Dere vet at man skal være høflig mot folk, sant? Og at hvis noen spør deg hvordan du har det (på engelsk), er det normalt å si at man har det bra og spørre det samme tilbake. Altså, det skjedde i dag da... På busstasjonen..

En afroamerikaner (er det liksom det det heter nå??) sporte meg da, så da svarte jeg han høflig tilbake. Han begynte da å spørre hvor jeg bodde osv. LITT scary, men svarte bare at jeg bodde her i Kvæfjord. Han kan jo ikke akkurat sporte meg opp bare med det... Men når jeg skulle inn i bussen skulle han absolutt ha nummeret mitt.. Å jeg ville jo absolutt ikke gi det til han da! Er ikke helt dum heller! Så jeg sa bare at jeg ikke skjønte hva han mente osv. Det endte med at jeg gikk fort inn i bussen og satt meg langt bak (han skulle ikke med bussen da, FLAKS!)


Og her kommer spørmålet: skal jeg fortsette å være høflig mot folk, eller skal jeg drite i det og være "trygg"? Jeje, man må passe seg uansett...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallaizn. Vet du? Jeg tror det tryggeste er bare å holde deg unna "afroamerikanere"..emm, noe sånt ja :P

Sandra Helen sa...

heheheheheh xD... sorry, men det var bare så urkomisk! ser alt så godt for meg! ;D.. stakkars deg! ;D but still - JEG tror du gjør lurt i å fortsette å være snill og grei :)