fredag 13. februar 2009

Fredag 13. (!)

Hallaizn folkens!
På tross av at det er fredag den 13. så har det bare skjedd to uheldige ting i dag:P

Den ene er at jeg kom 5 min for sent til Rådhuset... Det stengte akkurat da jeg rundet hjørnet. Men ikke noe stress der, jeg stoppet en dame som hjalp meg litt;)

Den andre var noe som egentlig bare ikke skjer..... Jeg greide å skjære meg på en brødskjærer som sto stille.... Er det mulig! Aner dere hvor vanskelig det er å kutte seg på de når de er i bevegelse? Og jeg greier det når den står i ro.... Baaaaaaad luck:P

Men en litt morsom ting hendte også da! På praksisen:
Jeg og en liten gutt lagde en elefant av noen klosser. Vi hadde en sånn skisse foran oss, slik at det ikke ble for vanskelig. Det eneste jeg gjorde var å gi riktig antall klosser, i riktig farge til riktig tid;) Plutselig sier han "det er nok nå, mamma" (han er sørfra). Men tenk det da: skjønne ungen kalte meg mamma:P Hihi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, jeg har også skjært meg på en brødskjærer som stod stille... typisk hva??