torsdag 19. februar 2009

Jeg fant jeg fant

Hallaizn folkens:) Tok noen bilder på mobben her om dagen, så da slenger jeg dem like gjerne ut:P Have a nice day :D


Jes, altså, jeg og Christine var på vei ned til ICA for å benytte oss av tilbudet på sjokkis;) Nyyydelig sol!


Et absolutt mislykket bilde. Men se da! Vi har soool i fjeset:D


Jo, tingen med dette bilde har en forklaring, jadda... For det første: lærern vår trodde vi hadde fått beskjed om å ta me t-skjorte fordi vi skulle "male" på dem. MEN til vår stoooore overraskelse hadde vi ikke hørt ett kvekk om det (IRONI!!!!!). Men vi fikk da et lite stoffstykke hver til å tegne på. Må innrømme at hun kunstneren som var på besøk var helsprø!
Hun sporte meg hva jeg likte (hobby: gitar) og hva jeg ville bli (sykepleier), så da kom hun frem til ordet gitarpleier (ville egentlig ha gitarplayer da men..).. Uansett: vi skulle lage noe som gjennspeilet denne tiden av vårt liv... Så mitt resultat ble da: to gitarer, den ene skal forestille den jeg eier (den brune), og den røde skal på en måte forestille et organ i kroppen da (ikke at det er lett å se..), også den skriften da: gitar i svart og pleier i rødt.. Noen som skjønte den? :P






1 kommentar:

Gro-Elisabeth sa...

Husker hun damen. Hun er skikkelig kul. Hun var vikarlærer for oss på stangnes en gang. Hun er jo en stats autoritær-kunster.

Jeg hadde bilde av et par briller og tittelen ByCape på t-skjorten min.

Analyse: Briller (liker å lese + solbriller, liker sola) ByCape (skulle dra til Cape Town en uke senere. Cape TOwn er en by og forkortelse for byen Cape.) Dermed ByCape. ;)