søndag 1. februar 2009

Katalogdugnad i Narvik

Hallaizn folkens! Nå har det vært litt av en artig dag altså! Katalogdugnad er jo bare sykt digg!
Vi sto opp litt tidlig da, men det går over ettersom man løper ute i frisk luft;) Kan ikke klage på været heller: ikke for kaldt, ikke for glatt, ikke for vått og ikke for varmt.

Har dere noen gang stått på siden av bilen, holdt deg fast til taket, imens sjåføren har "slæddet"? Det er rått det! :D
Og hør på dette:
Lene løper ut av bilen med en katalog på armen, hun ser noe på veien. Lene ser en gave på veien! Lene liker gaver, så Lene stopper. Lene kan ikke la gaven ligge der å råtne for seg selv, for Lene vil vite hva som er inni gaven. Lene tar med seg gaven og gir den til lillebror Håvard. Håvard er også nysgjerrig. Håvard pakker opp gaven. Håvard og Lene ser rart på gaven... Gaven er to lysestaker i 100% glass, gullfarget. Lene liker gaven og tar den med hjem.
XD

En liten ting til som i grunn er ganske artig (syns jeg da):

Jeg løp bort til noen postkasser, og ser litt på dem idet jeg putter oppi katalogene. Neimen, se! Der står det jammensmeg Kenneth B***. Artig at det bor noen her med samme navn som broren min! Jeg ser litt mer på den, å se der! Der står det jo Tom G** og Halvard G** også! Det er jo her guttene bor! Rått! (forresten: sykt fint hus de bor i!)
Jeje, litt bilder fra mobben, enjoy;)
Håvard som løper ;)
Gaven!
Sigurd som står i døren :)
En eller annen kirke som bråkte :P
Postkassen til Guttene :P
Moa...