onsdag 4. februar 2009

Litt oppdates

Hallaizn folkens!
Nå som jeg plutselig har fått en del tid "ekstra", må jeg finne ting å fylle tiden med... Så nå har jeg faktisk fått mamma til å lære meg å strikke sokker! Hvis jeg greier det, så skal jeg prøve meg på både lue og votter ;)

I går var det ak, og vi var på lokalet og lagre sånne ballonger som man sender opp ved hjelp av en dott bomull med rødsprit og ild.. Sinnsykt artig! Vi lagde tilsammen 5 stk. Tre kom seg opp i luften, en brant opp ca 3 meter fra bakken mens den 5. kræsjet i strømledningene (dere skulle sett det synet! De bombaderte den med snøballer for å få den ned! Hehe!)

Og på mandagen var de fra iec på besøk. Skikkelig interessant! En eller annen gang i framtiden skal jeg så absolutt få meg et slikt hus (må nok bli Zara eller Diana!) Gleder meg allerede!
Her er folket ute og prøvesender!
Folket står i gangen og venter på å få kommet seg ut :)




Ingen kommentarer: