fredag 13. februar 2009

Happy Valentines day!


Til alle som jeg har kjær:
Jeg ønsker dere en fantastisk fin dag! Ikke bare fordi det er en perfekt dag å si det på, men fordi jeg mener det! Dette er en lovely sjanse for meg å si dette på:
Jeg er kjempeglad i akkurat deg! Jeg håper og ønsker at du får en toppers dag! Ikke vær alene! Be noen på besøk! V-day går ikke ut på å si til folk at du elsker dem på "den" måten! Det er en fin dag til å fortelle dine venner og familie at du er glade i dem og bryr deg!
Og det håper jeg virkelig at dere vet: at jeg er kjempeglad i dere!!! KJEMPEGLAD!!! Ikke tvil på det! Aldri!
Et lite sitat passer godt inn her:
Det vesentlige ved lykken er ikke rikdom og nytelse, men aktivitet, den frie utfoldelsen av evner, samt vennskap med gode mennesker.
Av: Aristoteles

Ingen kommentarer: