søndag 8. februar 2009

Katalogdugnad i Melbu

Hallaizn folkens!
I dag tok vi turen til Sortland og borti der (vi hadde området Melbu, tror jeg det het).
Og nok en gang har vi fått en fantastisk dugnad med kataloger! Elsker katalogutdeling! Morro morro:D

Ikke noe særlig spesielt som skjedde i dag da, bortsett fra at en fyr tok bilde av oss og skulle få det i avisen.. Hva galt har vi liksom gjort? :P (HAHA!)

Og forresten: jeg skled på isen og falt under bilen med føttene. Pappa la ikke merke til det og trodde jeg var på plass. Altså var det bare så vidt jeg kom meg bort før hjulene traff meg :P Men resultatet av det fallet var en sår bak og et STORT blåmerke rett under kneet (aotsh!)...
Tok noen bilder også da:D Men de fleste legger jeg ut på piczo, stikk innom der da vel;)
Dagens sjåfør: Daddy!
Sverre & meg: skikkelig røde kinn! ;)
Været: helt nydelig hele dagen!
Håvard: flink med katalogene! :D

Ingen kommentarer: