mandag 23. februar 2009

Kunstverk i Generalhagen ;)

Hallaizn folkens! I dag slapp vi siste skoletime fordi vi skulle til byen for å se på snøskulpturer. Heldige CG fikk bli igjen, siden hun skulle til tannlegen (jeje, du gikk ikke glipp av noe særlig). Men jeg dro da, satt på med lærern ilag med en annen jente (alle de andre tok buss). Like greit for meg. I Generalhagen gikk vi da å så på disse kunstverkene, jeg likte det jeg så! Hallo, det er ikke hver dag det er skulpturer der heller. Syns det var litt stas :D

Skal jeg innrømme noe? Ok da! Uten C føler jeg meg litt ensom. Altså de andre er jo snille osv, men gidder liksom ikke menge meg med dem (jeg VET dere skjønner hva jeg mener). Og kan hende høres det ut som om jeg er lost uten henne, men neida, klarer meg fint! Man trenger ikke alltid å snakke med noen:P Haha! (+ jeg hadde jo lærerinna mi da, og hun er så grei atte).
Likte godt dette bilde, spesielt siden pavliongen (heter det det?) ligger baki der som et palass ;)
Dette er da en slange på en stein, jeg syns den er STILIG! ;)
"Æ vil åsså være me på bildan da!"
Dette er en plakat over selve kunstverket + signatur fra de som hadde vært med.
Hehe! Denna digga jeg! Det står jo en "L"!! Jei, miiiin! Vet dere forresten hva (L) står for?? :P

Ingen kommentarer: