torsdag 3. juli 2008

Sommerfølelsen har virkelig tatt tak i meg nå!

Halla! Nå har sommer'n tatt meg! Jeg er helt i skyene av forventninger for min ferie på Brunstad! Gleder meg som en unge! Har hatt sykt fint vær i dag, så det har også påvirket positivt til sommerfølelsen! Ble solbrent faktisk, men hva gjør det når det er mindre enn èn dag til jeg ankommer mitt andre hjem! Gleder meg! Gleder meg! Gleder meg! Savner de som alt er dratt, og savner de som alltid er i "sør"! Ser frem til alle møter, til jeg skal jobbe i Maximum, til OC-finalen, til stafetten, til ALT rett og slett!! Ønsker, håper og tror jeg blir kjent med nye folk, det er alltid så trivelig og koselig! Ajaj, kjenner sommerfuglene i magen bare hoper seg opp inni meg!! Nesten som om jeg letter fra sofaen! ÅÅÅÅ!!! Jeg vedder hva det skal være på at jeg ikke får sove mye i natt! Kommer til å ligge å tenke over hvordan det vil føles når jeg er DER! Når jeg ENDELIG ER DER!!! Der på BRUNSTAD!!! **Verdens beste sted**

Sånn ser jeg sirka ut om jeg hadde vært en Smiley ;)

Slike sommerfugler har jeg inni meg nå, bare mange, mange, mange fler :)

Ingen kommentarer: