onsdag 2. juli 2008

Penger med vinger?


Heisann!
Har akkurat tjent noen grunker. Og vet du hva som skjedde da? Du gjetter det aldri, så da kan jeg like gjerne si det: isbilen kom kjørende forbi! Alltid disse fristelsene, jaja, i alle fall er ikke denne noe å ta sånn på vei for ;) Jeg tenkte: "jeg har penger NÅ, men de skal jeg egentlig bruke på Brunstad. MEN jeg har også lyst på is." Å hva gjorde jeg da, jeg kjøpte isen! Selvsagt! Penger er til for å brukes! + at jeg har jo en sparekonto (ikke så mye på den, hehe), så da kan jeg vel ta ut litt der før jeg drar nedover! Ikke noe stress! Men tror egentlig mine penger har "vinger", de blir jo borte med èn gang jeg får dem :P *mine engle-penger*

Gleder meg til i kveld, da skal jeg kose meg med is (lurer på om den "dårlige" samvittigheten kommer krypende? Neppe!) og skal få med Marry!

Har passet barna til Hanna (-Mathias og + Tobias), de er så skjønne atte! Vi lekte skattejakt, piknik og lagde telt ;) Morro-morro!
Min favoritt-is-boks er selvsagt den med smaken av blåbær og eggeplomme (men liker ikke egentlig blåbær-isen, den har jo KLUMPER!!! *hater klumper*)


*Min Favoritt*





Meg og Renathe :)

Ingen kommentarer: