onsdag 30. juli 2008

Herlig følelse!

I dag var vi på båttur med seilbåten, og jeg må bare få sagt at det var en DIGG tur!! Sinnsykt deilig vær med skinnende sol og deilig vind! Når jeg tenker meg om, er ikke jeg så ofte på sjøen med familien min, så dette må nok ha vært et unnatk. Egentlig trives jeg uhyre godt ilag med dem, og det er kjempebra syns jeg! Og ekstra stas var det at Christian og Christina var med oss, de er noen skikkelige turtelduer;) Et veldig søtt par!

Det som var morsomst på hele turen var at jeg ble heist opp i masta, og ble hengende der å se ned!! Iiiik! Har i grunn pittelitt høydeskrekk, men der oppe var det skrekkblandetfryd (er det sånn det skrives?)... Tok med meg cameraet opp dit, så da legger jeg ut noen av de bildene her;)

Nå gleder jeg meg bare til middag, mamma holder på å lage Finnebiff! *jummy*

Her er jeg i toppen (se hvor jeg klamrer meg fast!)
Her er et bilde jeg tok fra der oppe;)

Ingen kommentarer: