tirsdag 22. juli 2008

Brunstad 2 ;)

Heisann folkens!


Da var det jammensmeg på tide å dra hjem igjen. Kan ikke si jeg er altfor glad for det, kommer til å savne Brunstad kjempe mye! Håper det ikke blir lenge til neste gang jeg drar nedover…. Men kan ikke si at jeg er ufornøyd med årets stevne, dette er mest sannsynlig den gangen jeg har fått med meg mest av møtene. Det kommer av at jeg endelig har tatt til fornuft og begynt å skrive notater. Notater høres kanskje kjedelig ut, og dere tror kanskje at det er lite vits i å skrive eller at det er vanskelig å skrive når man skal følge med på møtet. Men det er ikke tilfellet i min verden, der hjelper notatene meg noe sykt! Gleder meg faktisk til å ta frem notatene mine når jeg kommer hjem.


Men ellers har jeg fått med meg Olsen-banden, trylleshow, OC, volleyball-turnering, jobbing på Maximum (der vant forresten Harstad prisen for best service). Det som ikke har vært så bra i år er at jeg gikk glipp av fotballturneringen!!!! Skulle jo heie sykt på mine jenter!!! Jaja, ofrer alt for ”Maximum” hihi;) Skal ikke klage på jobben/plikten, det var mega artig å jobbe der sammen med Belinda! Syns det er den artigste jobben, altså å stå i bakeoff-en;) Ønsker meg den jobben neste år også.


Håper dere har hatt en like fin sommer som jeg har hatt, og hvis dere ikke har hatt en fin sommer, kan dere gjøre slik at sommerslutten eller skolestarten blir kjempefin!! Tro meg, det går ann å ha en fin skolestart, spesielt om du skal starte på en ny skole;) Videregående ruler:P

Her sett Greta, Hilde-Regine og Kaja!


Vegard! Stili hatt!

Hilde-Lise og Agnetha! :)

jah, der har vi meg foran lekeplassen (ligner litt på tårnet i paris) :P

Ingen kommentarer: