onsdag 2. juli 2008

2 dager igjen!!!!

Nå er det bare 2 dager igjen til jeg sitter høyt oppi luften på vei til Brunstad! Å, som jeg gleder meg!! Det beste med sommerferien er å få komme til verdens beste sted, for det er det virkelig!
Kofferten er omtrent ferdigpakket og skal sendes ned med resten av familien (som skal kjøre bil, stakkars dem!). Jeg, Marry og Kenneth er de heldige 3 som får ta fly. Det koster jo en del som alle kan skjønne, med det er verdt hver krone! Jeg ankommen Brunstad sent på kvelden 4. juli, så det første "nye" blir mørket som møter oss... Gruer meg litt til det, siden det er lyst her oppe hele døgnet ;)
Skal passe barna til Hanna om 10 min, så tror jeg skal slå av dataen nå, så slipper jeg å komme i siste-liten! Sender en liten hilsen til dere som er på Brunstad nå: savner dere, men jeg kommer snaaaart!!

Ingen kommentarer: