torsdag 25. september 2008

"Mitt namn er Rachel Corrie"

Heisann Folkens! I kveld var jeg og C på "teater". Vi var der med klassen vår, men det var egentlig veeeldig mange der (syns jeg da). Vi så et stykke som er tatt ut av virkeligheten. Eller rettere sagt: ut av en dagbok/brev. Men om dere vil vite mer om "showet" så kan dere gå inn på: http://www.ht.no/kultur/article183170.ece

Ellers var det en interessang kveld, det synes jeg så absolutt. Litt dumt at hun snakket nynorsk, men det takler vi! Hallo, hva er vel livet uten en utfordring eller to?

Ps. jeg og min gode venninne hadde det litt morsomt med klesstilen. Ikke alltid man skal på teater vel? Så da kan man vel like gjerne "stæshe" seg litt opp (da snakker vi klær, IKKE sminkegreier..).

Men ha en fin kveld videre, nå har jeg nemlig funnet grepene til "En tur rundt i byen". SÅ: nå skal jeg øve og bli god på den sangen! Den er nyyyydelig! :)

Ingen kommentarer: