tirsdag 30. september 2008

Ikke lev bak en maske!

Hei... Jeg bare lurer på noe.. Hvorfor er folk redde for de "tøffe" guttene? (regner ikke med ALLE her). Hvorfor skal man gå rundt å være redde for folk som tror de er så mye bedre enn alle andre? Tror du at de tøffingene er like tøff i trynet i alle situasjoner? Tror du at de banker deg bare du ser på dem? Jeg tror ikke det! Jeg tror verken at de banker meg om jeg ser i deres retning, og heller ikke at de er like tøff uansett situasjon. Jeg tror de egentlig har et veldig kjipt liv, et liv der de hele tiden må gjøre "tøffe" ting for å passe inn i gjengen. Ville du vært med i en sånn gjeng? Ville du virkelig gjort hva det skulle være for å bare være en av "de tøffe gutta"? Hvis du er en sånn person, syns jeg virkelig synd på deg..... Livet er hardt (alt ettersom hvordan man ser det) nok fra før, om man ikke skal leve bak en falsk maske. Jeg går ikke rundt å er redd for alt og alle (gjorde det før, ja), for nå har jeg forstått at jeg ikke trenger det. Jeg trenger ikke å være redd, ikke når jeg har en som passer på meg, uansett hvor jeg er og hvem jeg er med. Jeg snakker selvsagt om Jesus nå, og i dag måtte jeg takke ham to ganger fordi han passet ekstra godt på meg og min venninne. Det er ikke alltid at man faktisk kjenner at noen våker over seg, men det er en herlig følelse, det kan jeg love deg! Men atter en gang: ikke vær redde for slike "tøffinger", du har ingen grunn til det! Noen våker over deg å!

Ingen kommentarer: