onsdag 3. september 2008

Litt om min dag;)

Hallaizn folkens! I dag fikk jeg "dratt" med meg en digg stol på skolen (som dere ser på bildet under). Det er helt sykt hvor stor forskjell en slik stol kan gjøre! Tenk deg at du sitter på en megahard og lav stol som stikker deg i ryggen.. Ikke helt behagelig vel? Men så bytter du den ut i en digg stol, som er mjuk og har plass til både baken og føttene (!), det er en fiiiin tanke;)

Noe som også er digg med denne dagen er at når jeg gikk hjem fra skolen, skinte sola skikkelig varmt! Ahhh! Og endra bedre: kom hjem til lukten av nyklipt gress, en hæææærlig duft! Mmmm! Livet er i grunn helt fantastisk, bare man åpner øynene og ser de små tingene som gjør det hele helt nydelig!

Og forresten fikk Marry besøk av tre skjønne småjenter i dag, bare syns hun ikke var hjemme (men ikke synd for meg!). De ville nemlig være med meg isteden! Jippi!! De kom inn, så spilte vi litt brettspill. Arti!
(For de som lurer: det var Lisbeth, Elise og Therese)

Har vært i Rådhuset i dag, og fått en del informasjon som jeg neppe vil huske særlig lenge om jeg ikke skriver det ned!! Og så fikk jeg en hel haug med ark som jeg må holde orden på.. I grunn syns jeg det er artig, kanskje jeg skal skaffe meg en mappe jeg kan ha alle "viktige" ark i.. Hm..
Ha en fin dag videre da, folkens! Det skal i hvert fall jeg;)

1 kommentar:

cathrine sa...

Hei, hei, Lene!

Koselig å få ei lita hilsen på sia mi! Æ klare desverre ikkje å få en sånn derre shoutbox, trur d e nåkka feil me d hollandske nætte her...kan ikkje en gang skrive i din shoutbox (!) jaja, du får hilse folket =)