onsdag 24. september 2008

Flause

Hallaizn folkens! Nå skal jeg forklare hva jeg gjorde i går, som jeg da ser på som en flause. Hihi.. I år har vi vanlig-fag-klasserom rett ved siden av det rommet vi hadde i HELE fjor. I et friminutt stakk jeg ut for å hente noen ark som jeg hadde sendt til en printer. På vei tilbake var jeg helt i min egen verden. Siden jeg også var litt småirritert (på en eller annen lærer) så tok jeg litt ekstra hardt i døren og røsket den opp.... Jeg tror verden stoppet i noen sekunder akkurat da, for jeg ble bare stående å se inn. Der inne satt nemlig en hel klasse (ikke min klasse) å stirret på meg! Jeg fikk bare fram et "åj", så fikk jeg fart på meg og kom meg ut derfra... Litt flaut? JA!

Hva er vel livet uten noen flauser som lyser opp hverdagen? (i hvert fall for dem som hører på flausen etterpå..)
:)

Ingen kommentarer: