onsdag 12. november 2008

Snø. snø. skinnende snø!

Hallaizn folkens! I dag våknet jeg opp til to ting, 1: snø! 2: total mørke!

Ja, man merker godt at det er vinter som er den rettmessige årstiden. Nå syns jeg plutselig det er stas med snø, og at det skal komme masse mer. Men jeg kan innrømme det at jeg ikke håpet på snø i år... Det er så slitsomt å komme seg bortover, nedover og oppover veinene. Det er jo på grunn av snømengden og is! I fjor slet jeg noe helt sykt med å komme meg oppover bakken vår, på vei hjem. Det var jo omtrent et skritt fram og to skritt bak. Hihi :P


Et godt tips man kan trenge når man skal opp en sykt glatt bakke er: bruk grøften! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ruslet oppover bakken i grøften;)


Men her er ett bilde da, tatt med mobilen så derfor er det sykt dårlig. Tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur ut i dag og ta litt bilder.. Kanskje... :P

Ingen kommentarer: