fredag 7. november 2008

Go' morgen igjen!

Heisann folkens!

I dag våknet jeg som vanlig opp til en viss irriterende lyd, ja nettopp: alarmklokken! Men forskjellen mellom i dag og andre dager, var det at jeg ikke sto opp. Jeg er nemlig ikke blitt frisk enda, men derimot verre, så da bestemte jeg meg for å være hjemme. Måtte gi beskjed til praksisplassen om at jeg ikke kom, så da er det flott å ha en venninne som Christine. Tusen takk Christine, for at du sa ifra! :D


Senere når jeg igjen våknet, skinte sola i vinduet: et sykt kjærkommet syn! <3

Nå sitter jeg her på rommet og vurderer å gjøre litt diverse lekser, bare for å ta igjen at jeg ikke er på praksisen, pluss at jeg har en del kapittler igjen i V.T.F. men får se hva jeg gidder;)


Ellers så ønsker jeg alle dere en fantastisk dag videre! :D

Ingen kommentarer: