mandag 3. november 2008

"Harr'u hørt på makan?"

Jåo, folkens! Har akkurat kommet tilbake til klasserommet fra elevsamtale. Og til min store ærgelse er jeg tilbake i gamle spor! "Lene, du e altfør lite muntli.."! Shokk!!! XD
Men det "kuleste" av alt var det at hun lærern min sa at jeg lå slik ann at jeg kunne nå toppkarakterer om jeg bare var muntlig! Nei syke ta altså! Hun har nok missfortsått litt, jeg når ikke opp uansett, men sykt snilt av henne da, å si slikt:D

Så nå har jeg en litt god følelse inni meg. Siden hun har rost meg, føler jeg at jeg "svikter" henne om jeg ikke skjerper meg. Så da skal jeg skjerpe meg! Dessuten kommer gode karakterer godt med;) Så, alle samme, stå på! Dette greier vi! Ikke noe skulking av skole! Full pugging til prøver (så lenge det ikke er møter, ak osv)! Og til dere med data på skolen: hvis dere er like dumme som meg å sitter på data gjennom alle timene og friminuttene, så får dere ikke særlig mye med dere av selve timene. MEN: det hjelper noe helt sykt å ta små notater/stikkord fra tavle og fra lærer gjennom timen. Det funker! Jeg får med meg både det jeg vil på data og det viktigste fra timene;) Jackpot!

Enjoy the rest of the day! I sure will! ;D

Ingen kommentarer: