onsdag 19. november 2008

Ja, sånn kan det gå

Heisann alle mann! Jeg skal nå fortelle dere en liten smule av min dumhet;) Altså, ikke noe ille liksom, men bare utrolig teit når man tenker over det.
Nå har jeg sotte her på dataen i en time og hørt på musikk (har hatt på headsett), å nu nettopp fant jeg ut at jeg hadde koblet ledningen feil til dataen, slik at lyden kom fra selve dataen. Så da har nok de rundt meg lurt på hvorfor jeg i all verden sitter med headsett når jeg ikke har koblet de til engang.... Jada, dummet meg ut der ja! Men det er jo slikt som skjer.
Hihi, jeg ler av min egen dumhet! Att det går ann altså, jeg må nok skjerpe meg litt, hihi :)
Ha en fin dag:D

2 kommentarer:

Hanne sa...

Gjett hva? Jeg har gjort akkurat det samme flere ganger.. men det værste var en gang jeg så en HEL film med headsett på hodet, som ikke var kobla i datan.. Jeg merka jo det selvfølgelig ikke før jeg var ferdig med å se filmen.. hehe..

Sandra Helen sa...

..jeg har kanskje fortalt deg om den gangen på bussen? ;P ikke? jeg satt på bussen og hørte på mp3. så skulle jeg spille et sånt spill på mobilen. det jeg ikke visste, var at jeg hadde glemt å slå mobilen på lydløs, så jeg satt hele veien fra sentrum til sama med sinnsykt høy lyd på mobilen som attpåtil var skikkelig barnslig! xP værste av alt: bussen var stappfullxP