lørdag 1. november 2008

Hilde-Lise på besøk!

God kveld folkens! Som dere sikkert vet er min kjære storesøster i hjemtraktene sine! Jeg kommer nok til å ta en del bilder, og de legger jeg da selvsagt ut på hjemmesiden min, men det kommer kanskje noen få bilder her også;)



Men det jeg skulle si var det at det er helt sykt digg å ha henne på besøk! Har savnet henne sykt! Jippi, er så glad at jeg vil hoppe i taket! Kom akkurat hjem fra besøk hos henne, sammen med MANGE andre jenter;) Hilde-Lise er jo barnevakt for Hanna og Josteins barn;) Og på mandag kommer kjære, kule, artige Camilla (fra Grenland)! Gleder meg noe helt sykt til det også! :D



Og btw: dagen i dag har vært nøyaktig motsatt av hva jeg planla da jeg la meg i går! Jeg hadde nemlig tenkt å ta meg en rolig slappe-av-dag, og bare være hjemme og kose meg.

Men det hendte ikke slik da... Jeg våknet opp og inntok en bedre frokost, for deretter å dra til byen med mamma, pappa og Marry (jeg hadde ikke noen penger, men artig bytur likevel) ;). Etter det var jeg på trimmen med småjentene (vi ble bare 4 på hvert lag.. Hvor ble det av alle som skulle spille med oss??). Uansett hadde vi det kjempemorsomt!!! Jeg og Marte fant ut at vi på slutten av tiden, skulle gå opp og ta direkten i svømmehallen! Syyykt digg!
Eneste minuset var at t-kjorten min var en "smule" gjennomsiktig, men det gikk bra:S

Når jeg kom hjem spiste jeg deilig lasagne med familien, lagde "deig" til Smarte Kjeks og tok det med ned til jentene! Vi har hatt en super kveld sammen, med masse morro og latter;)



Takk for en fin dag alle sammen! Dere er rett og slett toppen!!!

Ingen kommentarer: