tirsdag 27. januar 2009

Verste følelsen jeg noen gang har hatt!

God kveld folkens!
Jeg bare må fortelle dere om en sinnsykt ekkel følelse jeg fikk i dag: nemlig en følelse av å være stengt inni sin egen kropp!!

Slik startet det hele:
Jeg var trøtt etter en litt (merk dere litt) slitsom dag, så da tok jeg en hvil på sofaen. Jeg bruker aldri å få til å såvne, så da bare lå jeg der. (Mamma/Pappa var så snill å legge et teppe over meg). Uansett: Kjetil kom på besøk og la merke til at det lå en sjel på sofaen, så da sa han "jasså, her liggar det noen og såvar?" (hørtes sånn ut i hode mitt.. hmm). Jeg tenkte da at jeg bare skulle si at "neida, æ bære kvile mæ"..... MEN der kom problemet: jeg fikk ikke til å røre på meg! Det var som å være lammet i hele kroppen! Jeg var bevisst, hørte alt som foregikk rundt meg, men kunne verken snakke eller røre på meg. Kanskje det er slik det må føles å ligge i koma? Etter ca 10 sekunder fikk jeg HELDIGVIS til å røre på meg igjen, begynte å bli litt bekymret :S

Men enkelt forklart føltes det som om jeg var stengt inni meg selv. Håper INGEN av dere noensinne opplever det!

1 kommentar:

Sandra Helen sa...

huff! :S høres ikke bra ut!!