tirsdag 6. januar 2009

Akkurat nå!

Heisann folkens! Nå sitter jeg på skolen sammen med tre andre jenter, deriblant Christine (flaks at jeg kom på gruppen hennes!). Men altså, vi sitter her å skal liksom jobbe med en prøveeksamen tverrfaglig (altså de tre programfagene blandet..). Heilt greit siden vi har det morsomt innimellom jobbingen. Og Christine, hvis du leser dette: syke! Visste ikke at du var så flink eller engasjert ;) Got got!

Senere i dag er det da ak-møte på lokalet, gleder meg!
Skal prøøøve å få gått meg en tur i kveld..
Ellers har vi endelig fått badstuen ferdig (en stor takk til Øyvind som "instalerte" ovnen i går kveld) :)

Men nå skal jeg tilbake til jobbingen, heheheeee.. (not!)
Snakkas!

2 kommentarer:

Greta Stene sa...

Hehe,så deg og christine i går på turen deres. Dere så ikke oss, så etter at vi hadde kjørt 100 meter fra dere tutet hanne, (litt seint) hehe.

Christine sa...

hehe, tror jeg faktsik så dere også!om dere kjørte den nye gammle bilen, altså ikke pasaten, altså den som har to forskjellige lakkfarger på ;) men tenkte det ikke var dere siden dere ikke tutet, hehe...snx