lørdag 3. januar 2009

Nyttårsløfter?


Heisann folkens! Nå er det lenge siden (syns jeg da!) jeg har skrevet noe her.. Men siden vi nå er kommet inn i starten på det herlige året 2009, så kan jeg jo skrive hva som er mine nyttårsløfter. Men saken er den at jeg egentlig tar de samme hvert år og at de er mer eller mindre uoppnåelige! SÅ: i år skal jeg prøve meg på noen som er litt enklere å gjennomføre:P Syns det er ganske smart! Man burde jo absolutt ikke si ut løfter man ikke greier og som derfor gjør deg motløs! Skaff heller noen du takler;)

Ja, de jeg kommer på nå er:

- spise mindre godteri i hverdagene
- lese mer i skriftene
- sjekke ut SSF
- være mer hjelpsom der jeg er
- ta serfikatet (eller dumpe i forsøket!)
- lese minst en god bok (!)
- følge bedre med i timene på skolen

Sånn, der var det ferdig, å som dere ser er det ikke supervanskelig å holde disse løftene;) Wish me luck XD

Ingen kommentarer: