søndag 21. desember 2008

Ungdomsjulefest!

Heisann alle sammen! I kveld var vi ungdommer samlet på lokalet til en skikkelig ungdomsfest, med både oppbyggelse og underholdning! Må si det at dette har vel vært den beste ungdomsfesten på lenge;)

For det første: syk god mat! Jeg spiste så mye at jeg holdt på å sprekke! Nam nam nam! Nesten så jeg ble lei meg da maten skulle ryddes vekk! XD

For det andre: sinnsykt bra møte! Det Kjetil talte om traff meg skikkelig! Julie og Marte overrasket oss med en fantastisk sang (med Kaja ved pianoet!).

For det tredje: en fantastisk underholdning! Holdt på å flire meg ihjel av innslaget til Pål og det til Tore! Og den filmen med Hanne og Sandra i spissen var råbra! Hvordan går det ann å være så flinke og kreative!?

Ellers må jeg bare takke ALLE SAMMEN for en helt FANTASTISK DIGG kveld!!! :D

Ingen kommentarer: