lørdag 13. desember 2008

Jobbings de lux

Em, liten oppdatering fra jobben bare;) Har nå i det siste fått maaaange telefoner fra jobben med "Lene, kan du jobbe...?". Det er i grunn helt ok å jobbe, men det kræsjer omtrent med alt! Hehe, litt artig når jeg tenker over det:P Jeg veeeeet! Har RAR humor, lev med det! :D
-
Men tok ihvertfall to bilder fra matpausen, og om man ser det eller ei: jeg er utslitt! Og har bare jobbet halve tiden.. Ajaj, for en slappfisk jeg er... :P


Min lunch! Ignorer bladet:P Til Svein: tusen hjertelig takk for sjokoladen!

-

Men en litn artig ting som skjedde på min vandring hjem: jeg gikk oppover den siste bakken før jeg kom hjem. Gikk da forbi et av nabohusene, og der så jeg han som bor der i et av vinduene. Han så mot meg, og jeg gikk videre. Da jeg var på siden av samme hus så jeg igjen mot huset. Og gjett hva jeg så!? Jo: samme manne sto å så på meg. MEN denne gangen hadde han gjemt seg mellom gardinen, så man bare så litt av fjeset hans. For en frekk oppførsel av en voksen man! Hva gjorde jeg? Jo: jeg snudde meg mot han og vinket. Haha! Dere skulle sett han! Han vinket forsiktig tilbake og snudde seg saaaakte vekk. Vedder på at han følte seg en smuuuule ferska;)

Enjoy your evening!

Ingen kommentarer: