torsdag 18. desember 2008

Nu går det fooooort!

Hallaizn folkens! Nå er julen like rundt hjørnet, og tiden bare flyr! Det er FAKTISK mye som skjer nå i dagene før jul, og da går det jo enda fortere! Bare tenk, i morgest sto jeg opp dro på dugnad kl. 10.00 og var ikke hjemme før rundt 20.00 på kvelden (eh, var ikke på dugnad heeeele tiden da!). Så, min dag i dag, har gått ufattelig fort! Digg!

I morgen er det siste skoledag, noe som er helt fantastisk! Og etter det skal jeg igjen på pakkedugnad, så det kommer til å bli en dag som går fort fort fort! Lørdag er det ingenting som skjer, tror jeg, noen som blir med og finne på noe? ;) Søndag = UNGDOMSFEST, mandag+tirsdag = jobbing, onsdag = JULAFTEN! Der ser du! Tiden flyr av sted!

Denne er vel litt mer til meg selv: bruk tiden godt!!!

Ingen kommentarer: