mandag 20. april 2009

"Viktig" informasjon people!


Hallaizn folkens!
Jadda, skrev viktig over der, men det er vel ikke veldig viktig. Hehe. Bare det at jeg ikke skal ha oppkjøringen som planlagt. Den blir skjøvet en uke frem (pga mangel på sensor osv). Men null stress det, nå kan jeg øve litt ekstra, noe jeg i bunn og grunn trenger;)

Men noen av dere lurer vel kanskje på hvorfor jeg i all verden har bilde av et øre med en ring? Jo, saken er den at jeg i dag hadde 2. del av langkjøring, og da ble det jo litt snakking (seff). Her er da et lite utdrag av samtalen:
Gumme: veit du koffer man har ring i øret?
Lene: førde man vil være pen vel...
Gumme: jaaaa, d e vel rekti d. Men veit du koffer de hadde d i gamle daga?
Lene: nææ.. Koffer d?
Gumme: jo, de som hadde det va de som va seilera. Før når de va oppe i masta va d folk som datt ne, og da hadde de ikkje mulihet te å ha penga på sæ. Så da fæsta de en gullring i øre så de kunne betale fergefyrn når de daua..
Lene: aha......

Joda, har aldri tenkt på det sånn:P Kan jo stemme med gammel tro da, ikke at jeg gidder bekymre meg for det. :) Jeje, have a happy evening! :D
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Interessant

Kaja

Anonym sa...

blæ kaja! :P hihi

*L*

Lene sa...

logg mæ inn da før.....