onsdag 15. april 2009

Gaven fra Papi ;)



Hallaizn folkens! Som dere garantert vet elsker jeg ting som er pakket inn. Så selv om jeg var med og valgte denne gaven, så fikk vi mannen bak disken til å pakke den inn;) Som dere ser er det en parfyme, riktignok feil type (vi fant ikke Love at first Glowe, men gir meg ikke), så da fikk jeg parfyme på topp nr 2! Dior Addict. Sinnsykt god lukt på den! Helt øverst på bildet ser dere to parfymer av samme sort. Den lille fikk jeg av Kenneth (+ bodylotion av samme merke) i julegave i fjord, og den store fikk jeg av pappa nå i påsken ;) Syke, jeg blir glad av å tenke på hvor godt den lukter! (Hmmm, kanskje jeg skal få meg to parfymer jeg bruker resten av livet.. "Lene-lukt" liksom.. hehe):D
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Greta Stene sa...

DIGG, har du luktet La coste tutsh of pink (aner ikke hvordan det skrives) den er nyedlig (min parfyme) hehe

Anonym sa...

Ja, har lokta den ja! Sinnsykt god! Heldi du Greta ;)

Lene

Lene sa...

Jeje