mandag 23. mars 2009

På besøk i Grenland!


Hallaizn folkens! Ja da var vi vel tilbake i Harstad etter en digg uke i Grenland! Skal si det er godt å komme hjem, men hadde ikke gjort meg noe å vært der lengre;) For alle dere som ikke vet det: Grenland er en DIGG plass! Jeg skal så absolutt tilbake på besøk! Gleder meg allerede! Forresten: jeg har lagt ut en del bilder på hjemmesiden min da, stikk gjerne innom der;) (og vil du være ekstra snill: legg igjen et spor).

Ellers? Emm, jo jeg har det bra. Er ikke noe syk. Gruer meg litt til dugnad i morgen.. Fikk akkurat vite om den, og må faktisk stå opp kl 6. Var vel noe med å dele ut sånne poser med mat fra Rema 1000 (var det 500 stk som skulle deles ut?). Uansett, tingen her er den at jeg skal rett på skolen etter dugnaden, og jeg blir da seff en del trøttere enn ellers:p Jaaaa, prikker over i-en er den at vi har prøve i morgen, som jeg ikke har øvd på, siden jeg heller har ryddet litt på rommet... Jadda, gooooood luck ;)

Ps. minn meg på at jeg skal ringe Gumme + stikke innom banken i morgen!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: